id=khairul4189">

Wednesday, February 9, 2011

Rajagobal puas aksi pemain

 

Tahniah lagi kepada Rajagopal

Rajagobal puas aksi pemain

KUALA LUMPUR - Lebih sebulan selepas berjaya menjulang kejuaraan bersejarah Piala Suzuki AFF, jurulatih kebangsaan, K. Rajagobal lega melihat anak-anak buahnya meneruskan momentum baik dengan menewaskan Hong Kong 2-0 semalam.
Kemenangan ke atas Indonesia itu memberi keyakinan kepada skuad Harimau Malaya, dan semalam mereka menunjukkan kematangan ketika berdepan Hong Kong.
Menurut Rajagobal, selepas kejayaan Piala Suzuki AFF semua peminat meletakkan harapan yang tinggi kepada skuad kebangsaan, dan nyata pemainnya tenang menghadapi tekanan untuk menghasilkan satu lagi keputusan menggembirakan.
"Pada masa ini, yang paling penting adalah kemenangan dan cara kemenangan. Saya gembira dengan kesungguhan yang ditunjukkan oleh semua pemain.
"Malah kita juga akui bukan mudah untuk mengekalkan momentum pasukan di tahap terbaik seperti perlawanan malam ini (semalam)," katanya kepada pemberita tamat perlawanan di Stadium Shah Alam, semalam.
Tambah Rajagobal lagi, semangat dan kesungguhan yang dipamerkan oleh pemain harus dipuji.
"Pada perlawanan ini seluruh bahagian dalam pasukan berfungsi dengan baik selain dapat memberi tekanan kepada pihak lawan pada separuh masa pertama.
"Seandainya kita dapat menyertai banyak lagi perlawanan antarabangsa sudah tentu prestasi pemain dapat terus berada di tahap terbaik," jelas Rajagobal.

No comments:

Post a Comment